OPĆI UVJETI KUPNJE 

1.Općenito

Dobrodošli na www.lykke.hr. Ova web stranica / web trgovina je vlasništvo firme Buzz Consulting j.d.o.o. za usluge.

Prilikom naručivanja proizvoda s Lykke web trgovine, pristajete na uvjete kupnje Prodavatelja što je u ovom slučaju Buzz Consulting j.d.o.o.

Podaci prodavatelja
Buzz Consulting j.d.o.o., Horvaćanska cesta 17, 10000 Zagreb, Hrvatska.

IBAN: HR4524020061100873655 (Erste&Steiermärkische Bank d.d., Zagreb)

OIB: 35476972755

Registarski sud: trgovački sud u Zagrebu

MBS: 04904613

Email: info@lykke.hr

Svi materijali i proizvodi koje se nalaze na www.lykke.hr internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo tvrtke Buzz Consulting j.d.o.o., mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje. Buzz Consulting j.d.o.o., omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.lykke.hr  kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Kupca odnose se i na: klasičnog potrošača: fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.

Samo odrasle osobe (starije od 18 godina) mogu sklopiti Ugovor sa Prodavateljem i time izvršiti narudžbu u Lykke web trgovini.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.lykke.hr nastupa u svoje ime.

Uvjeti kupnje čine dio Ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je Ugovor sklopljen.

Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na Internet stranici www.lykke.hr.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu Ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja Ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

Pristup na internetske stranice www.lykke.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko primijetite pogrešku na Internet stranici, molimo vas da nam odmah javite na e-mail info@lykke.hr kako bismo što prije uklonili pogrešku.

 

2.Glavna obilježja proizvoda

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.lykke.hr podložni su greškama, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.lykke.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Ako dođe do velikoga broja narudžbi koje se istovremeno predaju, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u Buzz Consulting skladištu.

3.Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.lykke.hr izražene su u kunama (HRK), a zbog informativnog karaktera moguće je prikazivanje cijena u eurima (EUR). Plaćanje proizvoda se uvijek vrši u kunama (HRK) bez obzira koju valutu odaberete u web trgovini. Trošak PDV-a nije uračunat u cijenu proizvoda, jer porezni obveznik Buzz Consulting j.d.o.o. nije u sustavu PDV-a temeljem članka 90.st. 2. Zakona o PDV-u. U cijene proizvoda su uključeni troškovi dostave samo za dostavu na području Republike Hrvatske.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

4.Troškovi dostave

Trošak dostave proizvoda e-paketom snosi prodavatelj za područje RH. Ukoliko kupac želi brzu dostavu HPekspres-om obračunava se posebna cijena prilikom narudžbe proizvoda na Webshopu Lykke.hr.

Cijena dostave podijeljena je u dvije kategorije:

Obična dostava za sve narudžbe na području RH – besplatna dostava.

HPekspres dostava za sve narudžbe na području RH iznosi 40,00 HRK.

5. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

6. Uvjeti i rokovi plaćanja, izjava o sigurnosti online plaćanja,

uvjeti isporuke robe, rokovi isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom te dodavanjem u košaricu. Kupac može naručiti i kupiti proizvod samo kao registrirani korisnik ili kao gost. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • Virmanski (Općom uplatom ili e-banking)

  • Pay Pal-om

  • Kreditnom/debitnom karticom (Maestro, MasterCard, Visa)

 

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Nakon odabira plaćanja "Karticom" otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima prodavatelja.

Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odaberete neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

U slučaju transakcijskog plaćanja (općom uplatom ili e-bankingom) uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku od 3 radnih dana od primitka ponude putem email-a.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Naručeni proizvodi isporučuju se širom svijeta. Isporuka se obavlja preko Hrvatske Pošte.

Predaja robe dostavnoj službi će uslijediti u roku 2 do 5 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja ukoliko se proizvod ne gravira. Ukoliko se proizvod gravira, gravura se vrši jednom tjedno i isporuka se čeka do 2 tjedna maksimalno.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Rokovi isporuke (rokovi tek počinju nakon predaje proizvoda dostavnoj službi):

Hrvatska: 1 do 5 radnih dana (bez gravure), od 7 do 10 dana (s gravurom proizvoda)

Članice EU: do 14 radnih dana

Sve ostale države: 5 do 30 radnih dana

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

U slučaju da Kupac naručuje robu izvan Europske Unije (EU), rok dostave može biti produžen ako se paket zadrži na carini. Kupac je odgovoran za plaćanje poreza i carine sukladno zakonima države u kojoj se nalazi.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

 

7. Jednostrani raskid ugovora

Možete jednostrano raskinuti ugovor sa Buzz Consulting j.d.o.o., ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se treba ispuniti i elektronički poslati na mail adresu: info@lykke.hr.. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Kako funkcionira povratak?

1. Ispunite obrazac za jednostrani raskid ugovora. Obrazac možete pronaći OVDJE.

2. Pošaljite ispunjeni obrazac za jednostrani raskid ugovora putem elekroničke pošte na info@lykke.hr.

3. Pošaljite robu na dokaziv način i na vlastiti trošak natrag na sljedeću adresu: Horvaćanska cesta 17, 10000 Zagreb, Hrvatska

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • predmet ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu

  • ako proizvod ima tragove nošenja

  • ako proizvod nije u originalnom stanju i pakiranju

 

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena u originalnom pakiranju i bez oštećenja ili tragova nošenja.

Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu Buzz Consulting j.d.o.o., Horvaćanska cesta 17, 10000 Zagreb, Hrvatska.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Plaćanje virmanom/transakcijskim računom

 

Plaćanje virmanom moguće je izvršiti općom uplatnicom ili e-bankingom. Prilikom plaćanja koristite broj narudžbe kao opis plaćanja. Isporuka slijedi nakon vidljive uplate na našem računu. 

Podaci za uplatu: 

Primatelj: Buzz Consulting j.d.o.o.

Adresa: Horvaćanska cesta 17, Zagreb 10000, Hrvatska 

Model plaćanja: 99 (bez poziva na broj) ili 00 (poziv na broj: broj narudžbe, npr 10021)

Opis plaćanja: Broj narudžbe (npr. 10021)

IBAN: HR4524020061100873655

8. Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@lykke.hr ili pisanim putem na adresu: Buzz Consulting j. d.o.o., Horvaćanska cesta 17, 10 000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena

- isporuka robe koja ima oštećenja koja nisu nastala u transportu

- ukoliko proizvod ima nedostatak, što Kupac utvrdi po otvaranju pakiranja sa proizvodom – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, popravak ili sniženje cijene

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

9.Korištenje opisa i podataka o proizvodu

Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu, molimo da nam se obratite na našoj e-mai adresi info@lykke.hr

Iako se informacije o proizvodima redovito ažuriraju, Buzz Consulting j.d.o.o. nije odgovoran za netočne informacije. Ovo ne utječe na vaša zakonska prava.

10. Internetsko rješavanje sporova:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

11. Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

12. Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Zaštita Vaše privatnosti je naš prioritet, molimo Vas da ove Informacije pažljivo pročitate!

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.lykke.hr.


Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

 

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Poduzeće se obvezuje da će osigurati povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika internetske prodavaonice. Poduzeće će prikupljene osobne podatke koristiti isključivo za obavljanje usluga koje nudi. Poduzeće poštuje povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika internetske prodavaonice, stoga će poduzeti sve što je potrebno kako bi ih se zaštitilo od bilo kakvih kršenja i zloupotreba. Osobni podaci korisnika jesu jedno od područja kojemu poduzeće posvećuje znatnu skrb i pozornost jer je svjesno osjetljive prirode toga područja.

UPORABA OSOBNIH PODATAKA

Poduzeće za potrebe obavljanja usluga koje nudi prikuplja, vodi, obrađuje i pohranjuje ove korisnikove podatke:

·        ime i prezime

·        adresa za dostavu

·        naziv firme, odnosno pravne osobe (ako je korisnik pravna osoba)

·        porezni broj pravne osobe (ako je korisnik pravna osoba)

·        adresu elektroničke pošte (korisničko ime)

·        lozinku u šifriranom obliku

·        kontaktni broj telefona

·        druge podatke koje korisnik dobrovoljno unosi u obrasce u internetskoj prodavaonici

·        druge podatke koje korisnik dobrovoljno dodaje naknadno u svojem profilu

·        Za pravilnost, potpunost i ažurnost podataka koje unose korisnici, poduzeće ne odgovara.

Ponuđač ne posreduje podatke trećim osobama, osim ugovornim izvođačima s kojima je sklopio ugovor o zaštiti osobnih podataka i koji imaju ugovornu obvezu uvažavanja jednakih standarda zaštite osobnih podataka, kao i ponuđač.

Ponuđač prikuplja osobne podatke uz izričito dopuštenje, odnosno suglasnost pojedinaca. Suglasnosti se čuva s njihovim sadržajem i sadržajem obrasca s kojim je dobivena.

Zbirke osobnih podataka ponuđač čuva na području Republike Hrvatske te ih ne prenosi u druge države.

 

NAMJENA KORIŠTENJA

Osobni podaci dobiveni preko web stranice www.lykke.hr su namijenjeni isključivo za potrebu online kupnje te se koriste isključivo za izvedbu i dostavu narudžbe.

Email marketing: sa vašim dopuštenjem, moguće je da vam povremeno šaljemo email o novim proizvodima, našoj trgovini i slično.

Kako mogu povući moj pristanak?

Ako se nakon što ste se uključili, promijenite  svoje mišljenje, možete povući vašu suglasnost da vas kontaktiramo, za kontinuirano prikupljanje, korištenje ili otkrivanje vaših podataka u bilo koje vrijeme, kontaktirajte nas na e-mail: info@lykke.hr.

 WIX.COM

Naša trgovina je domaćin na Wix.com platformi. Oni nam pružaju platformu za e-trgovinu na mreži koja nam omogućuje prodaju naših proizvoda i usluga.

Vaši se podaci pohranjuju putem skladištenja podataka tvrtke Wix.com, baza podataka i opće aplikacije Wix.com. Pohranjuju vaše podatke na sigurnom poslužitelju sa zaštitom.

Da biste saznali više, možete pročitati i uvjete pružanja usluge Wix.com (https://www.wix.com/about/terms-of-use) ili Izjava o privatnosti (https://www.wix.com/about/privacy)

On-line kupovina je moguća bez prethodne registracije i uz “Prijavu kao gost”. Kupac je pri “Prijavi kao gost” dužan dati točne i potpune osobne podatke, dok suprotno postupanje Kupca ovlašćuje Buzz Consulting j.d.o.o. da Kupcu uskrati daljnje korištenje web stranice www.lykke.hr.

 
Kupac kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja.

Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima.

Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu info@lykke.hr. U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu info@lykke.hr.

KOLAČIĆI

www.lykke.hr (naznaka web stranice) koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. 'session id', kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja.

Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.